Memories

Åke hade starthästar på lunchen idag!
Knugen och Roger var där, kul och träffa knasbollarna igen. Men man saknar dom desto mer nu igen! :(
Haha dom hade en ny praktikant, en slö jävel! Vi hade tydligen varit mkt bättre. Kändes grymt kul att höra faktiskt!

Körde Highlife idag, när jag körde henne sist så var hon stark som ett svin och pullade nått djävulskt... Men idag körde jag henne med 2 fingrar och hon var kanonfin...
Men det är inte samma känsla, inte samma lycka längre. 
Åby har lixom bleknat bort i jämförelse mot Bjertorp.

Jag gick från Svanstedt med ett leende på läpparna och saknad i hjärtat!

 



Kommentarer
Postat av: Lillasyster Amanda

"...pullade nått djävulskt... Men idag körde jag henne med 2 fingrar och hon var kanonfin..."

Hahaha, min hjärna VILL misstolka det där :D

2008-01-14 @ 19:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0