Ready to fall

Det sårar mig och se dig lycklig med någon annan. Det sårar mig att se dig gå där med ett leende på läpparna.
Det gör mig fruktansvärt ledsen och veta att det bara är jag som bryr mig och saknar det vi en gång hade.
Vad hände? Vad gjorde jag för fel?
Vad skulle jag gjort för att få dig att stanna kvar?
Jag hade kunnat göra vad som helst för att vrida tillbaka klockan. Allt för att få tillbaka tiden med dig!
Den underbaraste tiden i mitt liv.
Men hur jag än gör, vad jag än säger så försvinner du längre och längre ifrån mig. Och det gör så förbaskat jävla ont.
Allt jag vill är att vara en del av ditt liv. Vara en av dom personerna som betyder något för dig. Vara en av dom du skrattar med. Vara en av dom du gråter med.
 Jag vill vara din vän. Är det så svårt och förstå?
Är det bara jag som minns oss? Allt vi hade, allt vi delade?

Du kommer alltid äga mitt hjärta, varken jag vill det eller inte.
Du fick mig att gå upp på morgonen, du fick mig att somna på kvällen! Du var ljuset i mitt liv.
Och det är du fortfarande, för när jag tänker tillbaka så minns jag tiden med glädje.
Det var äkta lycka!
Och jag kommer aldrig glömma oss och den vänskapen och kärleken vi delade!

När jag får dig tillbaka, då blir himlen blå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0