Smother Me

Åh kärleken...!
Jag har saknat honom mer än jag anat. Han är som ingen annan, han betyder mer än något!
Han är mitt ljus, mitt hopp, mitt liv!
Han är mitt allt!
Det finns inga ord som beskriver lyckan av att ha honom i liv, inga ord räcker till!
Varje dag med honom är en obeskrivlig lycka!

Var jag än hamnar i världen så ska han vara med mig. 
Lämnar honom aldrig! 
Det är han & jag!
Varum Blou
<3




Hur jag än gör så kan jag inte radera dig ur mitt minne!
Jag hatar att jag älskar dig så fucking jävla mkt!
Men det är väl bara att acceptera att du alltid kommer finnas inprintat i mitt minne, varken jag vill eller inte...
Jävla helvetes dig!
:(
</3



Måste jag påpeka att jag vill gadda mig oxå? Någon som kan tänkas skänka ett par tusen till mig kanske?
SNÄLLA?!
Och bara för att påpeka det igen, det suger att vara tillbaka!
Dra tillbaka tiden? JATACK!

KUKLIV!
Ja det är sjukt synd om mig. Jag vet! Haha!

Och påtal om ingenting, jag saknar dig Jocke... Jävla fuckfejs!

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jonii

Smother Me, med The Used är för övrigt en sjukt underbar låt.. :)

2008-02-22 @ 12:44:38
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0