I wasnt born to follow

Jag vet, som vanligt är jag totalt jävla sämst på att uppdatera bloggen.. Förlåt, för hundrade gången!

Har hänt en del sen sist, ingenting är sig likt... När jag tänker på det så vill jag egentligen bara lägga mig ner och dö, men man kan inte fly från sina problem på det sättet, även om det ibland känns jävligt lockande...
...Varför har jag så svårt för att skriva nu för tiden? Innan skrev jag utan att jag behövde tänka på det... Nu får jag sitta och kämpa fram vartenda ord... Jag vet att jag har så mkt jag behöver få ur mig och kan skriva men det går bara inte... det går inte...FAN!

Well får väl återkomma om ett par månader, kanske har jag fått tillbaka min motivation till bloggandet då, men just nu vill jag bara spy på det... So bye for now!

btw, jag saknar Jas så äckligt jävla mkt, men snart är det vecka 9... Våran vecka<3
/ Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0