Closer

Yeah, som sagt.. Det blev rockbaren igår!
Träffade Scott (som förövrigt är hur underbar som helst) vid brunnsparken och åkte till rockbaren tillsammans. Jag skulle bara ta en öl, men som alla nog redan vet så existerar inte "bara ta en öl" i min värld. Så det blev ganska många öl, en del shots och en och annan drink = Jen pruttfull! Haha...
Men iaf, en mkt trevlig kväll med underbara människor! Puss på det :)

Bakis som fan i skolan idag, INGEN HÖJDARE... Men man får väl skylla sig sj antar jag.. Hah!
Hingstvisning, föredrag med Åke Svanstedt, unghästvisning och trav!
En mkt bra dag om man bortser från bakismåendet då...

På lördag är det dax för licenslopp, ska köra Highlife... Känns som det kommer gå åt helvete, men vi får väl se!
Och från och med lördag har jag stalltjänst så kommer vara väldigt frånvarande i en vecka framöver...
Just so you know!

Thats all for now!

Kärlek & Respekt
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0