Love hurts

Jag känner hur känslan börjar växa inom mig... Jag känner hur det pirrar i magen!
Känslan, den där känslan... Den är underbar, verkligen helt obeskrivligt underbar. Men samtidigt är jag rädd, rädd för att det ska gå som det alltid har gjort. Rädd för att stå där ensam i slutändan med inget annat än ett krossat hjärta kvar.. Jag vågar inte, jag fegar ur...
Jag står på kanten och tvekar, ska jag ta steget och överlämna mitt liv i någon annans händer? Eller ska jag backa tillbaka och vända om, fortsätta i min bubbla, där ingen kommer nära inpå mig.. Där det bara är jag, där jag har kontrollen, där allt handlar om mig själv?
Jag vet inte. Jag önskar att det hade funnits en flytväst som hade kunnat rädda mig om det går fel, om jag inte orkar simma. Men det finns det inte, för det är inte kanten till havet jag står vid.
Utan det är kanten av mitt liv.. Ska jag våga? Eller fegar jag ur?

Kommentarer
Postat av: Jonii

Love Hurts är för övrigt en mkt bra låt av Incubus.. :)
Det löser sig babe :*

2008-03-22 @ 22:39:41
URL: http://jonnyloco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0