Och där släpper startbilen fältet...

...Och först ut är Caroline Segerlund och Euro Bore!
Yes, ni hörde rätt, Carro ska rida sitt första lopp, hästen är Bettans egna Euro Bore...
Nästa torsdag, lopp 2, spår 1 bakom bilen. Jag håller alla tummar jag kan för min tjej och jag vet att hon kommer göra sitt bästa och att det kommer gå bra... Jag är såååå glad för din skull!
Jag ska vara med och hejja på dig och självklart kasta upp dig. Det är ju faktiskt mitt jobb! Haha...


Förövrigt så lever jag, trots att det är lite kämpigt med tidiga mornar och sena kvällar nu med stalltjänst.. Men imorgon är sista dagen och det ska bli skönt!
Sen är det Påsklov, HÄRLIGT!
Jag inleder lovet med att jobba torsdag 17-22, fredag 14-21, lördag 12-21 och söndag 17-22... Lite småsegt men jag behöver pengarna.
Sen kommer Jasmine på måndag och stannar hela veckan, underbart och få träffa frugan min igen.

30:e mars blir det norrköping med farsan. Det är bortapremiär för mitt älskade Djurgården och det kan jag absolut inte missa.  
"Söndag den 30/3 tar vi över Norrköping - vi gör bortaplan till hemmaplan - och skapar det tyngsta drag som Idrottsparken någonsin upplevt! "
Yeah, det kan inte bli annat än bra...
Så får jag ju träffa Jocke babe oxå, det var ju mer än ett halvår sen vi sågs :( hu hu, i miss u!<3

Näe, snart ska jag gotta ner mig i soffan tillsammans med sambo och glo på greys!
Sen upp tidigt imorgon igen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0