Home again!

Hemma i Sverige igen.. Jag vet inte om det känns bra eller dåligt faktiskt! Visst det är skönt att komma tillbaka till nära och kära, men jag saknar frankrike så jävla mkt redan... Stämningen, folket, hästarna! Allt var så himla lätt... Nu när man är tillbaka så börjar tankarna och känslorna blomma upp igen... Det är svårt att försöka vara positiv när allt känns totally bad... Det är inte meningen att jag ska vara här. Vart jag ska befinna mig vet jag inte heller, men det är inte här i gbg iaf!

Only time will tell. Önskar att jag kunde få se in i min framtid. Jag hatar när jag inte vet vad som komma skall...

Dax att kila till Åby, ta hand om djuren! Kommer uppdatera bloggen med bilder och så från frankrike inom snar framtid!

For all my friends in France: I miss you really much... But I coming back soon I hope... Because it sucks to be in Sweden...
I love you all! :)

Kärlek och respekt! /Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0