Sömnlösa nätter

Det är kvällar som igår som man inser att man egentligen inte mår vidare bra.
Man lyckas bygga upp en vacker fasad.. En utsida som ser ut att vara lycklig...
Man håller sig sysselsatt och igång hela tiden så man inte ska hinna börja tänka.
Men som sagt, sånna där kvällar... Dom borde utrotas!

Jag är förvirrad... Varför känner jag som jag gör? Trodde det var lagt långt bakom mig... Men tydligen inte.
Jag vill att skolan ska vara slut... Så jag kan ta mitt pick och pack och flytta... Börja om... Med nya människor... Inga minnen, brutna löften och annat trams!
Bara en nystart i livet helt enkelt... Jag längtar!
Kämpa Jen, kämpa.. You can do it...

Jag saknar det vi en gång hade... Det är så nära men ändå så jävla lång bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0