Galen natt

Haha, shit... Ja... SHIT är det rätta ordet för att beskriva min och Lisas natt... Eller GALEN kanske passar bättre in...
Fy fan, har inte skrattat så mkt på länge som jag gjorde igår. Jag har träningsvärk i magen idag efter allt skrattande.
Vi kunde inte ens beställa vad vi skulle ha på Mc Donalds, vi kunde inte sluta skratta. Vi fick inte fram några ord.. Ja då förstår ni på ett ungefär...
Egentligen så gjorde vi inte så mkt mer än att åka runt i Roys otroligt roliga bil med en 80cm lång växelspak och en hula hula krans i backspegeln..
Jag kommer definitivt minnas den kvällen länge, och jag kommer minnas den med ett leende på läpparna.
Det är såhär en riktig vänskap ska vara... Lätt, rolig och fylld med skratt!

Tack Lisa för en grym kväll. Tack Roy för att du orkade köra runt på oss, du är guld värd babe!

Favorit i repris snart? ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

precis baby! kunde inte sagt det bättre själv :)

det är SÅHÄR vänskap ska vara !

2008-10-05 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0