Tisdag

Jag har bänkat mig hemma med skolböckerna hela eftermiddagen.. Ja ni läste rätt. Jen pluggade faktiskt för en gångs skull.
Jag lagade god mat med god efterrätt och köpte hem massa godis. Så nu är jag illamående och oerhört trött på pluggandet. Jag borde egentligen plugga på hälsa-sjukvårdsprovet jag ska ha på torsdag. Men orkar jag det? NÄVA!

Imorgon är det onsdag, både T.X och Varum ska gå fort, hoppas på lika fint väder som idag... Är våren äntligen här? Jen hoppas!
Sen är det Grey'skväll med frugan igen. Förra veckan blev det ju inget för fru min lämnade mig för att åka till stockholm... Men lika bra jag vänjer mig, för snart flyttar hon upp igen och då kmr vi få sitta i olika delar av sverige och glo på Grey's!
It sucks, bigtime!

Duschen, sen nana kudden...

CIAO!

Kommentarer
Postat av: miss Amanda

Duktig sis :)

2009-03-18 @ 22:39:57
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0