I never wanted

Varför händer det nu? Efter 1 år och 10 månader.
Först nu kom saknaden!
Jag saknar livet vi delade i 4 år
Det var du och jag
Det var på riktigt
Det var äkta kärlek
Vi hade en framtid tillsammans men jag sumpade det. Jag lämnade dig
Hur kunde jag vara så dum?
Du var det bästa som hade hänt mig
Utan någon som helst tvekan var du ALLT för mig.
Jag vill tillbaka, jag vill ha det så igen!
En värld där bara vi och våran kärlek är det enda som betyder något
Det ska bli VI igen
Var så säker, för jag har bestämt mig!

Operation få tillbaka mitt livs kärlek är påbörjad!



T <3


påtal om saknad!
Det är mkt och många jag saknar.
Men Susanna Sofia Elena Stenborg, JAG SAKNAR DIG SÅ FETT JÄVLA MKT!
Mitt hjärta är inte helt utan dig!





Kommentarer
Postat av: Lillasyster Amanda

Du klarar allt du vill klara!

2008-01-14 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0