Heaven knows


Skolan igen imorgon! Ja men för det är ju inte lite ångest över det eller?
Jag vill inte ens sova för då kommer det snart bli morgon och jag behöver gå upp och drösa mig iväg till skolan...
Sätta mig på det där jävla pendeltåget och gå den jävla cptråkiga vägen från Mölndal till Åby...
Se samma ansikten, höra samma skitsnack som surrar bakom ryggen.

Och nej jag är inte negativ. Det är bara ren fakta.

Det liknar ett idylliskt paradis, men under ytan döljer sig falskspel, skitsnack och intriger. 
Hej och välkommen till min vardag i typ 1½år till... Inte en dag längre för sen lämnar jag Åby för ett par år!

Okej, jag måste acceptera att min kropp inte kommer orka vara vaken mer. Sängen nu, vila upp mig ordentligt för en känslomässig bravad imorgon!

WIsh me goodluck!

Btw, saknar min Carro<3 och våra oförglömliga 2 veckor som nyss passerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0