That time

Long time no see...
Sorry fuckers men har haft fullt upp med annat...
Men nu är jag här och tänkte uppdatera er med det senaste, eller nått...

Sweden Rock i sommar med dom bästa, kommer bli fucking underbart...
Every rose has its thorn, en sång, som har en mkt speciell mening för mig... Åh jag kommer vara i extas! Ni anar inte, tror att både jag och min kära sambo kommer stå där helt pruttfulla och storlipa!
Ni anar inte, det kommer vara ett så jävla speciellt ögonblick. Det kommer återspegla i massa minnen, bra som dåliga...
Sen ska det tatueras, så är det bara. DET SKA GÖRAS!

Jasmine, frugan min, vackerheten herself... Ja kärt barn har många namn...
Nu är det spikat, hon ska flytta ner till gbg. Den 31 maj så tar hon sitt pick och pack och säger hejdå sthlm och hej gbg... Och ingen kan vara lyckligare än mig.
Det kommer vara SÅ JÄVLA SKÖNT och slippa ha henne 50 mil ifrån mig... Åååh, vilken härlig sommar som väntar gullet! Sommaren 2008, den bästa sommaren ever!

Lass Highlife vann helt oväntat sitt lopp i torsdags och det gör mig jätteglad. Alla hade tappat hoppet om dig, men jag visste, innerst inne, att du kan bara du vill. Och så jävla bra du visar att alla har haft fel.
Jag älskar dig Highlife, i really do... Har aldrig kännt så för någon annan häst på skolan som jag gör för dig. Du är speciell och jag kommer sakna dig nått så fruktansvärt när du åker på betäckning! :(
<3

JAG OCH SAMBO har fixat en bil, nu jävlar är det roadtrip som gäller... Biffen&Porris, hell yeah!
Påtal om bil, snart är körkortet mkt nära, stadskörningen och uppkörning kvar, sen får ni se upp för då ska jen ut på vägarna... hah!

Hu hu, jag är sjukt trött så G'night suckers...

xoxo

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

grattis till bilen och hoppas körkortet är på g snart! :)

2008-04-09 @ 00:28:29
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0