Worth my time

Well, nu har ännu en dag passerat. Har haft fullt upp och nu sitter jag här med en jävla huvudvärk.
Men det är smällar man får ta, det kostar och ligga på topp...

Efter ...hmm...typ...ehm... 3 timmars sömn var det dax att släpa sig upp ur sängen till skolan.
Körning stod på schemat och jag körde Euro Bore, mkt fin häst som är ljuvlig och köra. Det gick kanon bra och det var en riktigt bra start på dagen!
Sen lunchtrav, som alltid på tisdagar. Hängde vid staketet med Jonna, Emma och Linda. Många skratt bjöds det på och jag tackar för det... Behövde verkligen dom idag, det var faktiskt riktigt roligt att vara i skolan för en gångs skull... Känns som att klassen har börjat hitta tillbaka till varandra nu igen och vet ni vad? DET GÖR MIG FUCKING HAPPY!

Sen var det som sagt dax för en liten biltur till Tidaholm med Christina för att besiktiga Hawk.
Det gick kanon och han gick igenom utan anmärkningar, så tors el fre nästa vecka så har vi en liten fölis i stallet.
Ska bli grymt kul faktiskt!

Annars inget nytt tror jag!
Allt känns helt enkelt bra idag, det tackar vi för!

Morgondagens planer:
- SOVA
- Åka till pållen och motionera den på lämpligt sätt
- Åka till ridsport och lämna in min och kattis sadel
- Rockbaren en sväng på kvällen, för att checka när Freddie kör några låtar unplugged. Och förhoppningsvis ta nån beer med Scott!

Jag håller tummarna för att det blir sol imorgon, allt känns lite lättare då! Så håll tummarna med mig! Tack ;)


Det enda misslyckandet som finns är att sluta försöka


Kärlek / Jen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jonna jonna? Nice..

2008-03-12 @ 21:26:25
Postat av: Jen

Lotta:
hmm.. vad menar du med "jonna jonna?"

2008-03-13 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0