Begrav mig nu

Jag stirrar på den förbaskade resväskan och blir argare och argare. Varför är det inte någon smart jävel som har uppfunnit en självpackande resväska? Hur mkt jag än blänger på väskan så packar den inte sig själv. Och det gör mig frustrerad. För jag orkar inte... Jag vet inte ens vad man ska ha med sig... Vad ska man ha med sig när man ska till frankrike i 3 veckor? Det blir ju en hel del hästkläder, ska ju trots allt praktisera... Men mer? Hur mkt får väskjäveln väga?
ÅÅÅÅH!
Men iaf, det ska bli skitskönt att komma iväg ett tag. Kmr dock sakna en del personer/djur som gör livet lite lättare att leva... (Varför, Tixon, Michis, Jasmine, Cissi, Lisa, Lina, Fölet, Mackis, Mamma, Lillebror osv osv)
Men dom finns ju trots allt kvar när jag kmr hem igen! I hope...

Så nära, men ändå så jävla långt borta... Du anar inte min vän, du anar inte... Allt jag någonsin önskar är att allt ska bli som förr... Om jag blundar tillräckligt hårt och länge så är jag tillbaka där, just då! Det enda som räknades var oss... Det var verkligen vi... Du och jag mot världen...
Ingen kmr någonsin få veta vad jag känner för dig, det funkar inte... Vilken kalabalik det hade blivit. Så det blir min hemlighet... Ingen kmr någonsin få veta... Ingen!

Nej, måste sätta igång med packandet... SESÅ JEN! JUST DO IT!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var ju inte den mest uppdaterade bloggen du har. Du har blivit dålig på bloggandet! =P

2008-11-11 @ 23:18:26
URL: http://jenn88olofsson.bloggsida.se
Postat av: Jen

Ja eller så är det för att jag befunnit mig i frankrike den senaste månaden :P hah!

2008-11-12 @ 15:26:40
URL: http://summertimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0