Fallen Angel

Tisdag igen, datorkunskap nu! Suger rövhål faktiskt... Gör exakt samma sak nu som vi gjorde förra veckan! Idiotlärare...

SM i Lördags, vilket lopp det blev. Commander och Triton kämpandes, sida vid sida, målfoto... Jag såg att Triton vann, men innerst inne så hoppades jag att Commander hade satt nosen först... För vilket lopp hästen gör, dödens med ett försök för ledning.. Triton fick ett smyglopp, ryggar att gå på... Galopp, javisst. Men jag tror inte Triton hade vunnit om han inte hade fått den galoppen. Men spekulera kan man göra hur mkt som helst, nu vann triton iaf. Den lilla kämpen!
Commander kmr tillbaka, var så säker!

Jobbat hela helgen, trött som ett as nu. Hade feber igår! Jag kan ju inte bli sjuk nu, åker ju försjutton till Frankrike på söndag... Fy fan vad kul det ska bli, längtar som ett as! :)

Träffade Tobbe en sväng igår... Käkade pizza, glodde lite tv, pratade gamla minnen... Fan vad jag älskar den människan. Han får mig att skratta som ingen annan kan...
Jag har världens bästa ex, utan tvekan! Han har, och kmr alltid ha störst plats i mitt hjärta! 4års förhållande slutade i en evig vänskap...  TOBBEHJÄRTA!<3

Fallen angel, jag och min älskade Michis...Snart är vi två sammankopplade föralltid! Det kmr bli så jävla bra...
<3

Nej, kila upp till kliniken nu... Beställa tandläkartid och vaccination till Varför Blå!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0