Welcome back Jen

Skitsnack, lögner och falskhet... Jag är så trött på det. Varför kan folk inte bara vara ärliga och uppriktiga?
Många anser att jag är en "bitch".. Ni får kalla det vad ni vill... Om ni anser att det är bitchigt att jag säger vad jag tycker och tänker så får jag väl vara en bitch i era ögon. Hellre det än att vara en av er som snackar en jävla massa skit. En av er som inte vågar stå för det ni tycker.. Jag är den jag är, take it or leave it. Jag är inte född för att göra er lyckliga, jag lever mitt liv enbart för min egen skull... Jag väljer mina vänner noga, de jag inte kan lita på utesluter jag ur mitt liv ganska omgående... Livet är alldeles för kort för att man ska kunna spilla tid på folk som inte är värda det...

Som vanligt alldeles för lång tid sen jag bloggade, jag glömmer helt enkelt bort det.. Jag hinner inte, jag orkar inte!
Men, som alltid så behöver jag få ur mig mina känslor i ord lite då och då. Så ska försöka uppdatera bloggen lite oftare...
Skolan rullar väl på, i guess.. Men snart är det slut, snart ska man stå där på egna ben, man ska bli vuxen på riktigt.
Det är något som skrämmer mig... Jag får en klump i magen av tanken, hjärtat börjar slå hårdare... Snart är det på riktigt, då kan jag inte skjuta upp det längre... Jag har sluppit undan länge nog...
Vuxen... Jag?! nej.. Jag fruktar den dagen...

Vad hände med oss? Truly friendship never ends... Jag saknar dig... Jag tar på mig mkt av att vi inte har träffats på mycket länge... Men man är två om en vänskap, allt kan omöjligt bara vara mitt fel?!

Sängen kallar, upp tidigt imorgon! Kanske hinner med en blogg imorgon oxå, om jag kmr ihåg! heh... ;)

Kärlek och respekt mina vänner, kärlek och respekt! / Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0