Afterwork

Afterworken som utvecklades till utgång och beforework...
Skit nice i fredags med tjejerna iaf. Även om det blev en och annan grogg. Kanske borde skippat den sista? Eller borde jag säga dom fem sista groggarna?..
En lugn kväll var tanken, hemma innan tolv. Michaela skulle jobba och jag skulle upp med henne. ABSOLUT INGEN UTGÅNG sa vi innan vi drog!  JO TJENA! Vid tolv ropades shotarna in till bordet, och sen var det fullt ös till klockan tre.
Några glas, jomenvisst. Det existerar nog i Jen och Michis värld!
Efter många timmar på Rosen så lämnade jag och Michaela brudarna för en sväng på RB. Efter nån drink så bestämde vi oss för att vi skulle försöka dra oss mot åby för att slagga på nån soffa. (skolan)
Först donken dock där jag fick i mig 2 cheeseburgare, för den sista orkade jag inte. (köpte 3) Proppfullt i magen efter all dricka! :P
Men där, som räddaren i nöden dök han upp. Våran käre Kangas.
Sovplats fixad, gångavstånd till åby. Taxi hem. MAN TACKAR!
Ramlade innanför dörren vid fyratiden i guess, totaldäck i soffan. För att sedan gå upp klockan sex igen.
Inte fan hade vi nyktrat till, för vi vinglade oss fram längs mölndalsgator. Lika fulla som när vi somnade...
Lallade runt på åby i ett par timmar. Sen kom det. Som ett slag rätt i nyllet. BAKSMÄLLAN var ett faktum.
Fy fan säger jag bara... fy fan! Det är då man säger att man aldrig mer ska dricka, även om man vet att man kmr göra det igen... Jag var hela tiden beredd på att kasta mig in i första bästa box för att spy.. Och inte fan blev det bättre när man skulle köra banjobb... Sätta en hjälm på den bultande skallen var fan ingen höjdare.
Begav mig hemåt, och intog soffläge.. Och där stannade jag!
Iaf, grymt nice kväll med girlsen.. Får vi göra om.. snart... (hade jag skrivit det här inlägget igår så hade jag troligtvis sagt, nice kväll... men inget jag vill göra om!) Men nu så här i efterhand så vet man ju att det är värt en dags illamående, skallebank och total missär!


Idag inleddes min stalltjänstvecka. Dagen har rullat på bra, fixat och donat i stallet. mys!
Cayenne åkte igår, det känns i hjärtat. Och Varum undrar var hans polare har tagit vägen, jag märker att han oxå saknar honom och tittar efter honom överallt...
Men imorgon kmr Good Colour anlända till Michaela, välkommen i gänget killen... Nu tillhör du vårat team :)

Nej, plugg nu. ARL prov imorgon.. Jag kmr faila! Men whatever!

Later!


"halva inne"

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vad gött att du hade en bra kväll iaf sis :)

2009-03-23 @ 18:28:23
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lol frugan! Det va en kväll i din stil ;) haha visste väl att du inte hade slaggat till :D! Älskar dig gumman! Du är saknad som faaan!

2009-03-26 @ 07:10:55
Postat av: Jen

Emma:

Haha jag har fortfarande kvar mina gamla takter, bara att jag tar fram dom mer och mer sällan.

Saknar dig oxå älskade, men nu går det fort och snart är du hemma! Älskar dig!

2009-03-26 @ 13:18:49
URL: http://summertimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0