Hon och han, hand i hand

Ibland saknar till och med en enstöring som jag någon att dela glädje och sorg med... Någon som finns där för en i med och motgång!
Har trots allt stått på egna ben jävligt länge nu... Vill inte ens räkna på hur länge det faktiskt är! Tiden går så fort...
Jag vet att jag säger att jag trivs med hur jag lever, jag trivs med livet som singel. Inga krav eller måsten.. Ingen jag måste vara till lags. Men ibland måste man tillåta sig själv att sakna och till och med längta efter någon.
Men vad är det egentligen att längta efter? Finns mr right verkligen därute? Jag vet inte.. Jag tänker iaf inte leta, utan låter kärleken finna mig... För det är då det händer, plötsligt står man bara där. Med fjärilar i magen och tankarna borta någon helt annanstans!

Egentligen är det nog inte "någon" att dela allt med jag saknar, utan det är kärleken jag saknar. Ni vet, känslan av kärlek. Att vara nykär, att vara älskad, att vara behövd.
För hur mkt jag än vill förneka det så är den känslan den bästa som finns....

Näe nog med känslomässigt jävla skitsnack för ikväll...
Egentligen är jag bara trött som fan och då börjar jag tänka alldeles för mkt... Vilket leder till att jag kmr ångra hela det här inlägget imorgon!

Så morsning korsning!
Kärlek och respekt / Kärlekskranke Jen

Kommentarer
Postat av: Kokos

klart att han finns, han dyker upp någon gång, lovar =) Alla har rätt att vara lite kärlekskranka någon gång. (harkrank hihi jag är trött)

2009-03-06 @ 21:55:01
URL: http://vornanen.devote.se
Postat av: Anonym

OMG !!!! Kolla vad den här bruden tycker djurplågeri är okej!



http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment

2009-03-06 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0