plugga

Fy f-n vad skönt det vad med sovmorgon i morse... Även om jag ändå vaknade tidigt imorse så kändes det så jävla skönt att bara vända på mig och kunna somna om igen..
Så morgonen/förmiddagen bestod av sömn och slappande framför tvn.. En sen frulle/tidig lunch käkades innan jag begav mig till min 25minuters solsemester. Njutning på högsta nivå!
Sen bar det av mot Åby. Solen sken, människorna och djur var gladnäsor och allt var underbart..
Varum fick jogga runt på sandbanan som följehäst till Cola.. Michaelas nya lilla prins som sköter sig alldeles utmärkt och jag känner på mig att det där kan bli en riktigt bra häst. Så jen håller tummarna för att michaela ska lyckas.

Jävla ARL prov imorgon, jag känner inte för det... fett ovärt!
Men ja, plugga var det! :(

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0