Så var helgen över...

... nästan iaf.. Bara söndag eftermiddag kvar!
Så vad har hänt i Jen's liv i helgen då? Inte ett skit i princip... Har mest gått och dragit benen efter mig på åby.. Har varit tomt för Michaela har varit på TLU kurs hela helgen, det märks verkligen när hon är borta.. För ni som känner oss vet hur vi kan flumma till det :) Så ska bli skönt när allt är som vanligt igen imorgon!

Annars då? Nja, tillbringade lördagskvällen med min underbara fru.. Gjorde inget speciellt utan spenderade lite dötid i soffan framför tvn... Sådär mys som bara Jen & Jas kan ha det..
Sen fick jag mitt mongo till fru att klippa mig oxå, najs som fan! Tack darling!

Sen åkte jag på att jobba förmiddagen i stallet imorse, lite segt för jag hade behövt en sovmorgon... Men men, pengar är alltid pengar..
Nu ska jag passa lillebror till klockan 21. Vi ska åka hem till mormor och morfar och fika en sväng och sen åker vi och hälsar på Tobbe, mys!

Skulle bara slänga upp en liten blogg för att säga att jag lever, får uppdatera mer sen...

Later / Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0