Dag 07

Vänner
Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på mina vänner.
Jag har många bekanta. Men jag har bara ett fåtal vänner.
Men det är så jag vill ha det. Jag vill inte släppa allt för många nära inpå hjärtat. Det är så lätt att bli sårad då.
Men till saken. Vänner. Vad vore livet utan sina vänner? Inte speciellt lyckligt iaf...
Mina vänner finns där för mig, i vått och torrt. Jag kan skratta med mina vänner men jag kan även gråta med mina vänner. De ser till så jag håller mig ovanför vattenytan när jag håller på att drunkna.

Jag har världens bästa vänner!
Och jag älskar dom villkorslöst... För att dom alltid finns där, oavsett vad!
Tänker inte skriva några namn, utan ni vet vilka ni är! Tack för att ni förgyller mitt liv...






Josephine och Jen
En nära vän som jag värdesätter mycket högt!
Man & Fru <3

 


Kommentarer
Postat av: Josephine

Min Fru <3 LOVE YOU!

2011-02-08 @ 18:32:25
URL: http://jossssephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0