Dag 12

10 saker du inte vet om mig   

Jättesvårt ju! Blev tio grejer om mig, om ni visste det innan vet jag inte... Men iaf, here it comes...

  1. Jag har lidit av åldersnoja sen jag var 15.. Jag är skiträdd för att bli gammal.
    Och jätterädd för att dö. Hur kommer det att kännas? Kommer jag vara rädd? Ha ont?... Huuh!

  2. För ett par år sen hade jag en extrem social fobi. Till den grad att jag inte ens kunde åka och handla.
    För ifall jag behövde stå i kö till kassan så fick jag panikattack och kunde inte andas.

  3. Jag saltar alltid min mat innan jag ens har smakat på den

  4. Jag gick ut 9:an med hyffsade betyg trots över 60% i frånvaro. 13 VG och 3 G

  5. Jag hatar "nykära" par som bestämt måste sitta och grovhångla och ta på varandra på offentliga platser... Sluta vara så jävla desperata, bara för att ni är kära och kåta så behöver inte hela världen vilja se på det.

  6. Jag måste ställa MINST 3 alarm på morgonen för att vakna

  7. Jag är extremt rädd för att släppa någon nära... Det kan ta ett bra tag innan man får mitt förtroende. Men om man väl får det så kan jag bli lika jobbig som en blodigel.

  8. Sätter alltid mina djur i första hand.

  9. Är extremt slarvig när det gäller min egna hälsa och mitt hem.

  10. Har haft en trekant







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0