It's my lucky day

Idag när jag kom hem från jobbet så satt min försvunna katt Babsan utanför dörren och väntade. Hon har varit borta i en månad så jag hade helt gett upp hoppet om att få se henne igen.
Men där satt hon, hel, levande och tjock! Älskade kattkräk...
Nu är familjen samlad igen. Jag och mina tjejer...

Bara Greta jag oroar mig för nu, får se vad domen lyder på måndag när hon ska till veterinären för röntgen... Fina underbara Gretis... Utan tvekan världens coolaste katt!
Hoppas att det inte är allt för allvarligt med benet för vet inte hur jag skulle klara mig utan henne...







Greta 12 veckor <3


Kommentarer
Postat av: Jummie

Jag vill också ha en såndär söt!

2011-02-13 @ 17:21:45
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0