Dag 03

Mina föräldrar

Vill inte hänga ut mina föräldrar i bloggen allt för mycket.  
Men har världens bästa mamma som heter Marit och pappa heter Morgan.

Mamma är min idol. Hon är den starkaste människan jag känner och jag är imonerad över hur hon har lyckats få våra liv att gå ihop.
Hon har alltid satt oss barn i första hand och sig själv i andra hand. Hon har jobbat röven av sig för att vi ska få det vi velat ha. Och jag är så tacksam över det. En vacker dag ska jag betala tillbaka, på ett eller annat sätt!
Jag värdesätter mina mamma högre än molnen och jag älskar henne innerligt.

Pappa är en ganska svår filur. Flyttade ifrån honom när vi flyttade ner till kungsbacka när jag var runt 7-8år, så har därmed inte heller lika starka band till honom som till mamma.
Men även han har hjälpt mig så gott han har kunnat, kört mig och mina hästar på tävlingar land och rike runt osv.. Och det är jag tacksam för!
Jag älskar honom, trots att vi bråkar för jämnan. Han är trots allt min pappa...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0