Let the sun die

Gud vad skönt med sovmorgon för en gångs skull.. Nu när jag tänker efter så är det nog mer än två veckor sen jag fick sova utan att bli väckt av väckarklockan... Det är guld värt med en ledig dag mitt i veckan, hoppas verkligen inte att schemas ändras efter praktiken så våran lediga torsdag försvinner. Men det lär vi ju märka.

Igår drog jag med mig söta Jonna till Gekås (ullared) för att shoppa lite grejer till hästen.. Fick även en beställning från skolan som jag skulle handla med mig hem...
Jag fick iaf köpt två täcken till Varum, ett täcke till TX, liniment, hovfett, pälsglans, grimma&grimskaft och lite småbös...
En bra eftermiddag, tack för sällskapet Jonna :)

Det är mycket tankar just nu, tankar jag bara vill stoppa undan och aldrig ta fram igen... Jag orkar inte med det.. kan jag inte bara få vara, bara få leva...utan ångest... utan krav?
Hösten är här, mörkret är på väg, jag fruktar hösten... Den får mig att må sämst.. Den får mig att vilja gå i ide och vakna upp lagom till våren igen...
Hade det inte varit för hästarna (Varum & T.X) så hade jag hållt mig här hemma under en filt i soffan... Och låta tankarna ta med mig till glömda tider, glömda minnen, glömda känslor!....
....men istället pälsar jag på mig massa kläder och åker till Åby istället!
Man kan ju hoppas på att man får en uppmuntrande kram, en riktig kram, en kram som kmr ifrån hjärtat...
...man kan ju alltid hoppas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0