Finally

Äntligen, dagen börjar lida mot sitt slut... Så här sitter jag, trött som en gnu.. Försöker fördriva tiden med att glutta omkring på facebook.. Men det börjar bli långtråkigt...
Lillebror har somnat så det är lugnt och skönt, mamma kmr hem om tjugo minuter och då ska jag åka hem till tobbe och glo på film och ha de allmänt mysigt! :)
Vi satt och diskuterade massa gamla minnen innan, det är sjukt vad tiden går fort. När jag satt där i lägenheten så kände jag mig hemma, allt var som vanligt. Precis som när vi bodde där tillsammans...
Just där och då så kändes allt precis som vilken dag som helst under "våran" tid. Vi skrattade, skojade och flummade... Just like we used to do!
Ibland saknar jag honom förjävla mkt... tobbehjärta<3

I veckan ska jag och Jenna ha "Jen&Jenna" kväll. Vilket egentligen bara innebär, film, tjöt, gluffsa godis/chips elr dylikt och ha det allmänt mysigt. Jen gillare skarpt!

Nu ska jag kila, hörs imorgon suckers!
Peace!


Travluft ger livsluft!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag tror att vi behöver det, bara vara. Kolla på en cpfilm som får oss att böla floder båda två eller skratta åt kokoskorvar. :)

Ser fram emot det..

2009-03-08 @ 21:38:47
URL: http://vornanen.devote.se
Postat av: Amanda

Ååååh, jag kommer ihåg :) TOBBEHJÄRTA och TOBBEKÄRLEK :)

2009-03-09 @ 11:23:41
Postat av: Jen

Amanda:

Mm, tobbehjärtat och tobbekärleken... Det är äkta kärlek! :)

2009-03-09 @ 19:58:12
URL: http://summertimes.blogg.se/
Postat av: Jen

Jenna:

Mm jag tror det oxå, ta igen lite tid som vi har missat och bara vara så flum som bara du och jag kan vara...

KOKOS! <3

2009-03-09 @ 19:59:10
URL: http://summertimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0