Say goodbye

"du vet att Jasmin är till salu va? hon finns på annons på bukefalos"

Dum som jag är måste jag självklart gå in och kika... Och när jag väl hittade annonsen så kunde jag inte sluta gråta... Fan vad jag saknar henne, det vi hade. Det var så speciellt, så annorlunda... Jag har aldrig någonsin känt ett sådant band till någon annan häst, det var verkligen hon och jag!
Jag önskar så att jag kunde köpa tillbaka henne, men jag har varken råd, tid eller möjlighet till det... Och det smärtar!
Det gör såå ont... Den dagen våra vägar skildes åt så försvann en del av mitt hjärta!
Älskade lilla hjärtat, jag saknar dig! Men antar att det är dax att försöka glömma, förtränga... Men jag vill inte... Jag vill inte!
I hate to say goodbye!

well, nog talat om det! Nu till en värre sak..
A2 viruset sprider som en jävla epidemi över Åby stallbacke... Ett stall isolerat redan, misstanke om smitta i flera andra stall... Hur ska detta sluta? 
Varför ska det ALLTID vara något?
Så det blir antagligen isolering av varum i ex antal veckor... BLÄ! Jag orkar inte...

I torsdags så var jag världens gladaste och stoltaste tjej...
Min underbara vän Caroline Segerlund vann nämligen sitt första sulkylopp (i sin andra sulkystart)...
Och det var inte vilket lopp som helst utan det var ett av loppen i lärlingsfinalen på Åby. Fy fan vad bra du är Carro...
Jag är så stolt över dig, att du lyckades hålla nerverna i styr!

Den dåliga blogguppdateringen beror på att internet hemma inte fungerar som det ska...
Återkommer så snart jag bara kan mina vänner!

Love & Respect / Jen


Jag vill gå min väg och aldrig se mig om!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0