Michaela Kajrud

Det finns en tjej i mitt liv som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta, och det är min Michaela.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva våran vänskap med ord, när jag tänker efter så går det inte.
För det vi har är så speciellt så det finns inga ord som kan beskriva det. Det finns inga ord som räcker till...
Det är kärlek, det är äkta, det är gränslöst.
Vad vore Jen utan Michis? Ingenting! Det är som knäckebröd utan gråtande smör... alltså värdelöst.
Vem skulle jag då fördriva dagarna med? Vem skulle jag då missa flyget från frankrike med? Vem skulle jag då räkna rullade bävrar med?
Ingen, och då menar jag verkligen ingen, kan ta hennes plats i mitt liv.
Jag är så fruktansvärt lycklig att jag har henne i mitt liv, hon får mig att orka med allt. Hon är min stöttepelare, min livskamrat, min ängel.

Så Michaela Kajrud, utan dig så vore det så ovärt att andas!
Det ska alltid vara du och jag, i vått och torrt.
Jag älskar dig, igår, idag, imorgon, föralltid!

Det kallas äkta vänskap, ingenting annat!
Vänskap när den är som bäst!


<3




 


Kommentarer
Postat av: miss Amanda

Kasta kärlek på

2009-03-13 @ 13:56:20
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Anonym

gråtande smör :D:D:D:D

2009-03-19 @ 19:10:26
Postat av: Michaela

Åååh! Jag saknar dig så! Livet är så orättvist..

2011-01-29 @ 23:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0