Dag 11

Mina syskon

Har tre syskon. Två yngre bröder och en "bonus" lillasyster.

Sebastian är 3 år yngre än mig. Vi är helsyskon och vi kan inte vara i varandras sällskap i längre än nån timma. För umgås vi längre så slår vi ihjäl varandra. Eller nu för tiden slår han ihjäl mig och jag lipar. Förr i tiden var det tvärtom.
Han är en riktigt retsticka. Eller en böld i röven som jag brukar säga. Jag hatar honom.
Men jag älskar honom hundra gånger mer. För han är min bror. För att jag vet att han finns där om jag behöver honom.
Jag älskar honom precis för den han är. Han må vara rätt pain in the ass... Men han är Sebbe. Min lillebror!
Han brinner för sport i alla dess former. Men har valt och inrikta sig på innebandy. Och jag vet, att en vacker dag så kommer han vara störst i sverige.
Han dricker öl som en svamp och har en hel absolut vodka samling.
Han är för lat för att ta körkort.
Han fiser och rapar jämt.
Han rum ser ut som en svinstia.
Han är Sebbe... Den mest älskvärda bölden i röven ever!




Simon
är 8 år och är en speciell liten grabb som ligger mig absolut närmast hjärtat.
Han är min lilla solstråle, det finaste i världen...
Jag kommer i alla lägen skydda honom med mitt liv!
Han är alltid glad.
Han älskar starwars.
Han älskar och dansa till E.M.D
Han är kräsen.
Han är bortskämd.
Jag älskar honom, mer än nån annan! Min simon!




Sen har vi min "bonus" syster Amanda.
En helt underbar tjej som kom in i mitt liv på ett ganska oväntat sätt... Men är oerhört tacksam för det för den här tjejen betyder oerhört mycket för mig och hon kom till att bli en lillasyster för mig. Den lillasystern jag aldrig fick...
Hon påminner så mycket om mig själv. Så vilsen, så förvirrad. Men så modig och stark.
Så vacker, så bra, så underbar. Jag älskar henne, från djupet av mitt hjärta.

Maybe we weren't sisters from the start
but God put us together
to be sisters by heart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0